Daca acest lucru nu este posibil, se poate realiza o aplicatie web care sa preia

Pentru a se face acest lucru cit mai elegant, ar trebui ca aplicatia web sa fie conectata la baza de date a softului de salarizare (sau cel putin operatorul sa aiba access la aceasta) in acest mod, orice modificare efectuata in calculul salariului se va reflecta imediat si in ceea ce vede salariatul.

Daca acest lucru nu este posibil, se poate realiza o aplicatie web care sa preia (prin metode diverse) datele pe care sa le afiseze. Daca doriti, in privat, putem discuta despre o oferta.

Trebuie sa vedeti daca producatorul e dispus sa va acorde acea exclusivitate, dar da, asta e solutia. Cel putin pe hartie. In practica, oricine stie ca un contract e valabil in masura in care partea ale carei drepturi sunt incalcate isi permite cheltuielile de judecata si prejudiciul e suficient de mare. Dar acest aspect cel mai bine il lamuriti cu un avocat.

In practica (vorbesc din situatia producatorului in care sunt cu firmele mele) e foarte important ca voi sa aduceti plus-valoare. In mod ideal, producatorul nici nu ar trebui sa auda vreodata de numele clientului vostru, adica sa nu fiti doar un birou care isi ia un comision din tranzactie.

Incercati sa preluati cat mai mult din cererile reseller-ului si sa le rezolvati, iar din intrebarile tehnice pe care nu le stiti si le transmiteti mai departe sa invatati pentru a putea sa-i ajutati pe altii. Iar pe termen lung incercati sa preluati mai multi reselleri, nu prea e alta solutie. Cu alte cuvinte, aduceti plus-valoare si veti fi ok.

Noi suntem producatori si 90% dintre clientii nostri sunt reselleri, mai exact integratori de roboti.

Noi avand doar produse facute la comanda ne este destul de usor sa ne monitorizam ce produs am mai facut si unde s-a livrat.
Am avut nenumarate solicitati si de la clientii integratorilor cu care lucram.

Daca a fost vorba despre acelasi produs am intrebat imtegratorii daca stiu despre asta (avand o relatie destul de stransa cu ei ne-am permis sa ii intrebam direct daca este sau nu vorba despre acelasi client final).

Daca am constatat ca s-a cerut aceeasi oferta si la noi si la integratori, am raspuns frumos clientului final ca firma x este distribuitorul nostru si o sa revina cu o oferta de pret.
Ce vreau sa subliniez este ca depinde foarte mult de ce produs ai, de comunicarea pe care o ai cu producatorul si de cum iti preziti tu problema producatorului.

Mai exact eu ca producator as fi mult mai deacord sa iti vand tie ca si revanzator stiind ca tu poti sa imi aduci inca 10 clienti pe langa, decat sa vand la un client final si sa sar peste tine.

Client final care poate o sa imi comande doar o singura data.

Admin

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *