Daca coletele sunt asigurate, ar trebui să ți se plătească paguba !
Indiferent de situatie, ca le-a furat curierul, ca i-au fost furate, compania de curierat vă va achita paguba produsa. In acest sens, ar trebui sa inaintati si dvs o plangere catre dansi ca sa fie!
Am pățit si eu de mai multe ori, dar cu câte un colet per transport, nu cu mai multe in același transport. De fiecare dată, m-au despagubit cu valoarea rambursului fără tva, deși nu aveam asigurare colet. Am pățit cu Fan Courier și cu Dpd, la ambele mi-au fost restituiti banii, dar a durat aproximativ 30 de zile.
Conform legii, sunt 3 modalitati de despagubire:
1. Se despagubeste conform valorii asigurate( daca ai avut aceasta optiune)
2. Se despagubeste conform rambursului mentionat pe colet( daca ai avut)
3. Se despagubeste 5x valoarea transportului.
Mai exista posibilitatea da fii despagubit la valoarea produselor daca faci dovada cu facturi de achizitie/productie a expedierilor, dar aici este un proces greu si lung.
Pățit asemănător in sensul că nu fuseseră furate ci i s-au deschis ușile dubei in mers și a pierdut jumătate din colete . Și nu , nu a fost invenție , am aflat că m-a sunat un domn că a găsit pe marginea drumului langa locuința lui (Intr -o localitate în mediu rural ) o cutie ruptă , a văzut pe awb că sunt expeditorul și voia să mi-o returneze. Aveam articole de nunta in colet, pahare , umerase , chestii care nu au supraviețuit.
Am sunat curierul să ii zic că am primit un apel ciudat și mi a zis de treaba cu ușile și că evaluează să vadă câte și a cui sunt pierdute , eu având mai multe colete in duba respectiva. Nu s a întâmplat nimic , nu mi-am recuperat paguba.
Nu știu cu ce firma lucrezi,dacă este Fan,nu îți recuperezi nimic,noua ne-au pierdut zeci de colete,nu am recuperat nici un ban(deși aveam facturi și plăti, pentru fiecare colet) ne-au cerut datele,le-am furnizat de fiecare data,cea mai mare ‘pierdere’ 11colete in aceiasi săptămâna,săptămânal avem câte un incident,poate in cazul Dvs este diferit,noi nu am reușit.